keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Terve maailma!

                Olen aloittanut ja lopettanut blogin kirjoittamisen lukuisia kertoja usein elämäntilanteen muututtua. Edellisen blogin innoittajana olivat minun ja puolisoni häät, joita vietettiin maaliskuussa 2013. Kirjoittelin hääblogiini vielä n. puoli vuotta häidemme jälkeenkin, tosin aivan muista aiheista. Lopulta minusta tuntui, että haluaisin elää hetken piilossa. Nyt elämäntilanteeni on jälleen muuttunut ja tunsin tarvetta jakaa ajatuksiani  kanssanne.
                Ehkä tähän alkuun voisin kirjoittaa pienen sepostuksen itsestäni ja perheestäni. Olen maalta Lahden kautta Turkuun muuttanut 25-vuotias leipuri-kondiittori. Samassa taloudessa kanssani asuu rakas aviopuolisoni H, joka on minua kuusi vuotta vanhempi. Olemme olleet yhdessä vähän yli 5 vuotta, josta siis vuoden naimisissa. Minä olen meidän perheessä se vetäytyvämpi, harkitkitsevampi ja arempi, kun taas mieheni hakeutuu aina ihmisjoukkoihin sekä uusiin tilanteisiin ja heittäytyy kiinnostuksen kohteisiinsa intohimoisesti. Arkemme on "aika tavallista": käymme kummatkin töissä, asumme kaupungin syrjässä kerrostalossa, käymme kaupassa, teemme kotitöitä, ulkoilemme ja puuhaamme omia juttujamme. Arkemme on kuitenkin muuttumassa (tai jo hieman muuttunutkin), sillä perheeseemme kuuluu myös eräs kolmas. Hän on Esikko, pieni vauva masussani. Tähän mennessä raskauteni on edennyt jo puoliväliin, vaikka vatsani näyttää hyvin pieneltä.
                 Enempää en tässä vaiheessa taida kertoa, jotta aiheita riittäisi seuraaviinkin teksteihin :) Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan!

- Massu

P.S. Jos haluat kommentoida kirjoituksiani, olisin erittäin kiitollinen jos viitsisit lisätä kommenttiisi edes nimimerkin. Edellisissä blogeissa kun nuo anonyymit kirjoittajat helposti profiloituvat mielessäni yhdeksi ja samaksi ihmiseksi ja silloin minulle tulee kovin skitsofreninen olo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti