tiistai 2. syyskuuta 2014

Lapsuusmuistoja

          Olen tässä viime viikkoina käynyt läpi vanhoja tavaroita tarkoituksena katsoa, mitä kaikkea voisin heittää pois. Eilen käteeni sattui kansio, josta löytyi mm. vanhoja valokuvia, lehtiartikkeleita (joissa siis itse pällistelen) ja vanhoja kirjeitä. Yksi löydöistä oli lukion kehityspsykologian kurssilla tekemäni "tutkimus" jossa olen tutkinut omaa siihenaikaista elämääni kehityspsykologian näkökulmasta. Jokainen kurssilainen teki samanmoisen tutkimuksen ja lähteinä käytettiin mm. omia vanhempia ja neuvolatietoja. En sen enempää lähde avaamaan tutkimukseni sisältöä, mutta laitan tänne pari kuvaa, jotka olin liittänyt tutkimukseeni.
"Tutkimukseni" kansi, nimi sensuroitu häistämme jääneellä nenäliinalla. Olen kuvassa kolmen vanha.

Kuva yhdestä ensimmäisistä piirustuksistani.

Vähän myöhemmällä iällä piirtämäni teos "tyttö ja kirahvi". Ekstratietona kuvan yläreunassa hieman lapsuuden oidipaalivaiheestani :D
Minä pikkuisena
          Hassua ajatella, että Esikko saattaa näyttää lapsena hieman minulta pienenä :) Jos lapsi tulee yhtään äitiinsä, hänellä on ainakin syntyessään julmetusti tukkaa!

-Massu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti